? ??????????????March of The Dandelions? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??11 Grabs Today. 1729 Tot
al Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????When I Fall Again? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 819 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Green Spring? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 13, 2010

Baru buka buku

Hmmmm....lama amat aku tidak menjengah blog sendiri....dari Julai 2009....hendak dikatakan sibuk...tidak juga...sengaja aku biarkan 'lalang-lalang' menebal di kepala otak aku...mungkin sekarang ini masanya untuk aku kembali mencantas / meracunkan lelalang itu.....Banyak idea yang aku perapkan di minda aku. Nanti bakal aku semaikan dengan benih-benih yang lebih bernas tidak lama lagi.

Selama blog aku disepikan beberapa bulan kebelakangan ini, sebenarnya dengan beralaskan keperluan yang tidak memungkinkan aku mempunyai masa untuk tumpuan yang lebih kepada blog sendiri.

InsyaAllah perancangan bersama isteri yang disayangi, moga-moga usaha ke arah aktiviti penterjemahan bakal dilaksanakan dengan lebih intensif dan berbaloi. Sedikit-sedikit lama-lama berhasil. Amin....

0 comments: