? ??????????????March of The Dandelions? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??11 Grabs Today. 1729 Tot
al Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????When I Fall Again? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 819 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Green Spring? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 21, 2008

Bisikan Hati @ Suara Minda

Seringkali setiap kali aku terbangun dari tidur...tidak kiralah selepas tidur sekejap ke...awal pagi ke...tersedar tengah malam buta ke.....selalunya yang bergema di dalam hati@minda aku adalah suara nyayian lagu yang pernah didengar sebelumnya....Apakah suara hati aku atau minda aku sendiri atau mainan syaitan....Aku bukan bermimpi....sebab apabila aku realized then.....aku istighfar banyak-banyak dan aku mula mengutuk diri aku sendiri..."Ya Allah..apa nak jadi dengan aku ni....aku sepatutnya ingat pada Allah...ini tidak pepagi dah ingat lagu-lagu...

Teruknya aku rasa........

0 comments: