? ??????????????March of The Dandelions? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??11 Grabs Today. 1729 Tot
al Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????When I Fall Again? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 819 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Green Spring? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 15, 2008

Ungu Karmila

Dari semale lagi aku duk teringa'-inga' nok tulih pasa buku ho' aku baru abih baco minggu lepah. Beh jugok la cerito n jale cerito dio. O lupo nok bg th tajuk dio. Aku baru abih baco buku Ramli Awang Mursyid; Ungu Karmila. Awa-awa cerito tu well bagi aku mace dale muvi, dengan bermonolog, penceritoae bgmno Vila Sunyi tu dbino. Act vila tu hadioh Arif ko wife dio Karmila sempno ule tahung perkahwine demo tu.....Tapok vila tu pulok Arafat yang bagi ko Arif. (Arafat tu abe Arif).....Mace biasolah penulise Ramli Awang Mursyid ni banyok fakta2 dio.....samo la caro dio buak dalm buku A.D.A.M.

Bagi buku ni dio banyok cerito pasa mmm lebih ko pasa agrotek....pasa taname dan kacuke bungo ros denge spesis bungo baru dari ute kawase Genting Highland tepak Tok Batin duduk. Dari kacuke tu Arif berjayo hasilke bunga mace bungo ros tapi gak bungo dio warno ungu. Duri dio beracun, n satu ciri yg menakutke....habuk or debungo dio tu dale cerito ni...kalu terhidu....buleh buak ore gilo...gilo mcmno? Jadi berhalusinasi........

Hmmmm.......ado hok aku raso x beh nyo.... ado part ye Ramli Awang Mursyid x perlu tulih pun xpo.......nati aku sambung

Okay...ado satu part tu bilo penyelidik tu aloh tok ingak namo dio pegi kat CC (cybercafe) pastu send emel ko Dr tu sapo doh namo dio aku dok ingat nih....emel pasa PMS.....ha ha part ni yg aku x brapo kene nih....doh dio (watok tino tu la) duk CC for sure dio surf internet dok......so tok sepatutnyola dio g tanyo doktor tu lagi pasa PMS..dio bulih cari kat internet ape.......hmmmmm x rasional la bahagian nih.....tapi apa2 pong....boleh la......

kalu nok bagi bintang tu daripada 5 bintang aku bagi 3 setengoh la untuk buku kali ni....

Ado beberapo buku Ramli lagi hok aku nok (bakal baco nati kot)....yg pasa puteri apa doh aku dok ingat....

1 comments:

nalzanda said...

mmm....ungu karmila eh? saya rasa buku ni quite boring. tak berapa santaila untuk membacanya especially bila membaca untuk relax. saya suka karya Ramli Awang Mursyid ni cm buku ni ja yang saya kurang sikit 'feeling' bila membaca. xmasyukkk.... saya rasa buku tombiruo best sikit kot....