? ??????????????March of The Dandelions? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??11 Grabs Today. 1729 Tot
al Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????When I Fall Again? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 819 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Green Spring? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 23, 2008

Bukan aku sorang........

Hmmm...pasal bisikan hati @ minda.......rupa-rupanya bukan aku sorang yang menghadapi masalah tu.....Masalah ke?Terpulanglah.......Tapi ya memang perkara tu berlaku kat sesiapa sahaja....Tadi petang masa aku di tempat kerja.....rakan aku tetiba je seronok je nyanyikan laku Elyana 'Kalis Rindu'...jadi aku dan yang lain-lain agak tertegun la bila dia nyanyi....Bila ditanya kenapa tetiba mcm seronok...'Entah lagu Kalis Rindu terngiang-ngiang je..tu nyanyi tu...'....Hmmmm.....tepuk dada masing-masing je lah.....Bukan nak kata tak boleh....itu hak individu.....Nak layan...layan je lah......yang tersedar Alhamdulillah.....

Dan.....penyelesaian terbaik aku rasa adalah dengan memperbanyakkan dengar lagu nasyid...Ya...insyaAllah.....setiap kali sekurang-kurangnya melodi yang bakal diingati adalah melodi nasyid....Lagu In-Team ke....Hijjaz ke...Rabbani ......

0 comments: