? ??????????????March of The Dandelions? ????? ?????? ???Rating: 4.8 (5 Ratings)??11 Grabs Today. 1729 Tot
al Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????When I Fall Again? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 819 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Green Spring? ????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, July 15, 2009

Rutin

Hmmm....alangkah seronoknya jika JES6230 aku dapat berubah secara automatik dan dapat terbang?Hebatnya rasa....he he he kekadang rutin kesesakan di jalan raya ketika pulang dari tempat kerja aku boleh membuatkan aku berimaginasi jauh. Menjadi kebiasaan, semua orang mahu sahaja cepat sampai ke rumah, bertemu isteri yang dirindui, anak-anak dan segalanya. Kan bagus kalau kenderaan kita ada keupayaan untuk terbang? Tiada lagi kesesakan. Tetapi jika semua orang pun mahukan kenderaan mereka mempunyai keupayaan terbang itu, masalah kesesakan tetap akan berlaku, di udara, malah akan lebih parah lagi jika berlaku kemalangan. Risiko kemalangan yang berganda-ganda. Jadi, cukuplah aku berimaginasi terus begitu, tidaklah aku melayan sangat rasa tertekan sepanjang kesesakan.

0 comments: